دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
نظرسنجي
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

Alireza%20Talischi%20 %20Nabashi%20Pisham دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

متن آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من :

با این که نمی بینم تو رو هرگز دوباره

نبودنت رو زندگیم تاثیر گذاره

آروم ترم جز وقتی داره بارون می باره

با این که همه چی مثل قبل جور نیست

ولی خوشبختی هم دور نیست

میرسه یه روزی که یک نفر جات میاد که اندازه تو مغرور نیست

نباشی پیشم سخت می گذره بی شک اما باز میشه تحمل کرد

خستم از دنیا از منه بی تو از مشت خاطره ی بودن

دیونه میشم وقتی رو دیوار نقشی از لبخند تو پیداست

بعد تو هیشکی منو نرنجوند حیف من حیف این احساس

با این که چشام و تر کردی ازت نمی خوام که برگردی

کسی که با تو دلخوش میشه دلش با همینا خوش میشه

با این که گرفتی جون از من ازت نمی خوام بیای اصلا

دلم نمی خواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علیرضا طلیسچی با نام نباشی پیش من

♫♫♫♫♫♫

دنبالت می گشتم سایه به سایه حیرون و سر گردون تو کوچه با یه

نامه ی قدیمی تو رو هر روز صدا کردم

خسته و بی بال و پر سرد و سردم گم

روزی هزار دفعه بین این مردم

هر کی شبیه تو بود و نگاه کردم

دیونه میشم وقتی رو دیوار نقشی از لبخند تو پیداست

بعد تو هیشکی منو نرنجوند حیف من حیف این احساس

با این که چشام و تر کردی ازت نمی خوام که برگردی

کسی که با تو دلخوش میشه دلش با همینا خوش میشه

با این که گرفتی جون از من ازت نمی خوام بیای اصلا

دلم نمی خواد که برگردی ببین با دلم چیکار کردی

MP3 – 320

Alireza Talischi – Nabashi Pisham

MP3 – 128

Alireza Talischi – Nabashi Pisham



تعداد بازديد : 182
شنبه 7 تير 1398 ساعت: 13:59
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران